Loading...

برگزاری پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی» برای ارتقای فرهنگ‌ موتورسواری

برگزاری پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی» برای ارتقای فرهنگ‌ موتورسواری

برگزاری پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی» برای ارتقای فرهنگ‌ موتورسواری

برگزاری پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی» برای ارتقای فرهنگ‌ موتورسواری

تصویر پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز ارسال ایمیل 2 مرداد 1403 09:480 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: پویش ارتقای فرهنگ‌سازی برای موتورسواری با عنوان «تجربه‌ای به قیمت زندگی» در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به منقل از ایمنا، حسین حق‌شناس با اشاره به آمار بالای تصادفات جرحی و فوتی موتورسواران در شهر اصفهان و ضرورت انجام تدابیر و اقدامات مؤثر در راستای بهبود و ارتقای فرهنگ استفاده از موتورسیکلت اظهار کرد: پویش فرهنگ‌سازی با شعار «تجربه‌ای به قیمت زندگی» راه‌اندازی شد.

وی افزود: این پویش توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، پلیس راهور استان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و با مشارکت معاونت نظارت و پیگیری حقوق عامه دادگستری اصفهان، صندوق تأمین بیمه خسارات بدنی و مجموعه‌ای از سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه ارائه محتوای آموزشی و فرهنگی در قالب‌های مختلف هنری از برنامه‌های این پویش است، گفت: بالغ بر ۲۰ عنوان برنامه در بازه زمانی یکم مرداد تا سی‌ام مهر سال جاری به‌صورت دوره‌ای در سطح شبکه معابر شهری و مراکز اجرا می‌شود.

حق‌شناس با اشاره به رویکرد فرهنگی این پویش تصریح کرد: استفاده از مجموعه ظرفیت‌های موجود در شهر اصفهان همچون افراد مؤثر، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، ظرفیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به‌همراه طرح‌های تشویقی از جمله صدور گواهینامه یک‌روزه و اهدای کلاه کاسکت برای موتورسواران در این پویش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تأثیر اقدامات فرهنگی در مباحث ترافیکی غیرقابل اجتناب است، خاطرنشان کرد: زبان و بیان فرهنگ و هنر بهترین و مؤثرترین مؤلفه در تغییر الگوی رفتار ترافیکی نامطلوب است که تقارن آن با اجرا و اعمال قانون نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: در حاشیه برگزاری این پویش، پلیس راهور با تخلفات حادثه‌ساز و خطرناک موتورسواران متخلف مقابله می‌کند و در مواجهه با آن‌ها اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب هااصفهان حسین حق‌شناس فرهنگ موتورسوارى تصویر پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز ارسال ایمیل 2 مرداد 1403 09:480 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ