افزایش قیمت شدید محصولات مدیران خودرو

افزایش قیمت شدید محصولات مدیران خودرو

افزایش قیمت شدید محصولات مدیران خودرو

به تازگی لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو منتشر شده که نشان می دهد این شرکت برای تمامی محصولات افزایش قیمت شدیدی را در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، مدیران خودرو به عنوان بزرگ ترین خودروساز خصوصی کشور حالا با دو نشان ام وی ام و فونیکس در تمام رده های چینی های مونتاژی ایران محصول دارد. محصولات این شرکت تقریبا در تمام رده های قیمتی چینی های حاضر در ایران هستند و این یعنی قیمت خودروهای مدیران می توان روی بازار تاثیر بسزایی داشته باشد. قبل تر که خرید محصولات مدیران خودرو (چه نقد و چه اقساط) بسیار ساده تر بود و بازار کشور وضع فعلی را نداشت، شاهد اختلاف قیمت نه چندان زیاد کارخانه و بازار برای مدل های مدیران بودیم. اما حالا که قاعده عرضه و تقاضا در بازار تغییر کرده دیگر خبری از اختلاف قیمت ناچیز نیست و اختلاف قیمت محصولات مدیران خودرو در کارخانه و بازار بسیار زیاد شده است.

چندی پیش بود که کرمان موتور قیمت محصولاتش را افزایش محسوسی داد و با روند صعودی نرخ ارز پیش بینی می شد که دیگر خصوصی ها هم این افزایش قیمت را داشته باشند. حالا نوبت به مدیران خودرو رسیده و این شرکت محصولات نشان ام وی ام و فونیکس را افزایش قابل توجهی داده است. در نظر داشته باشید در حال حاضر خرید محصولات این شرکت از کارخانه و نمایندگی ها بسیار سخت شده و این افزایش قیمت در کنار عرضه نا متوازن، اختلاف قیمت بازار و کارخانه را بیشتر خواهد کرد و این یعنی باید منتظر قیمت های نجومی بازار برای محصولات این شرکت باشیم.

دو محصول آخری که از سری فونیکس معرفی شد توانست نظر بسیاری از علاقه مندان و مشتریان را به خود جلب کند. دو خودروی فونیکس FX پریمیوم و فونیکس تیگو ۸ پرومکس در حال حاضر دو محصول پرتقاضای مدیران خودرو هستند که به تازگی عرضه شده اند. فونیکس FX پریمیوم بدلیل داشتن پیشرانه قوی، طراحی مدرن و آپشن های کامل یکی از کراس اوور های جذاب بازار است و فونیکس تیگو ۸ پرومکس تنها کراس اوور دو دیفرانسیل صفر بازار ایران در شرایط فعلی است. با وجود این که شرکت به تازگی قیمت این دو محصول را اعلام کرده بود اما این دو خودرو هم از قاعده افزایش قیمتی مستثنی نبوده اند و افزایش قیمت داشته اند. در جدول زیر می توانید افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو را مشاهده کنید.

نام خودرو قیمت قبل قیمت جدید مبلغ افزایش
ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری۵۳۲,۸۰۰,۰۰۰۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰۳۷,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو (IE)۶۸۴,۴۰۰,۰۰۰۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰۴۷,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام آریزو ۵ توربو (IE)۸۱۹,۳۰۰,۰۰۰۸۷۷,۰۰۰,۰۰۰۵۷,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X55 پرو (IE)۹۹۳,۰۰۰,۰۰۰۱,۰۶۲,۰۰۰,۰۰۰۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X55 پرو (IE) اسپرت۱,۰۱۳,۶۲۰,۰۰۰۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰۷۰,۳۸۰,۰۰۰
ام وی ام تیگو ۷ (IE)۱,۱۲۴,۸۰۰,۰۰۰۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰۷۵,۲۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو۱,۱۳۱,۹۰۰,۰۰۰۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰۷۸,۱۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو۱,۳۲۷,۸۰۰,۰۰۰۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰۹۲,۲۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو۱,۷۹۴,۰۰۰,۰۰۰۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس۲,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پرمیوم۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
به این مطلب رای دهید

نوشته افزایش قیمت شدید محصولات مدیران خودرو اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.