Loading...

معرفی هونگچی HS5 جدید

معرفی هونگچی HS5 جدید

معرفی هونگچی HS5 جدید
هونگچی HS5

به تازگی، تصاویر رسمی از کراس اوور جدید هونگچی به نام هونگچی HS5 منتشر شده است. در این کراس اوور سعی شده است با ارائه طراحی زیبا در کنار امکانات رفاهی و ایمنی گسترده، رقیبی قابل توجه برای کراس اوورهای آسیایی و حتا اروپایی خلق شود.

فهرست مطالب

  • اندکی درباره هونگچی
  • هونگچی HS5
  • درون کابین
  • مشخصات فنی هونگچی  HS5
  • قیمت هونگچی HS5

اندکی درباره هونگچی

فعالیت هونگچی در سال ۱۹۵۸ آغاز شد و این برند به اندازه سهم خود، در مسیر معرفی و تولید خودروهای لوکس و متفاوت از سایر محصولات چینی، همواره فعالیت کرده است. نام این برند به معنی پرچم سرخ است و در ابتدا به عرضه خودروهایی مناسب برای تردد نمایندگان حزب کمونیست چین می‌پرداخت. اکنون نیز رئیس جمهور کشور چین با محصولات ویژه و حفاظتی از برند هونگچی تردد دارد و این مورد قطعاً افتخاری برای برند باسابقه هونگچی به شمار می آید.

هونگچی HS5

هونگچی HS5

هونگچی HS5 یک کراس اوور سایز متوسط از این برند چینی است که نسل اول آن در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد و هم اکنون شاهد رونمایی از نسل دوم آن هستیم. طراحی نسل جدید HS5 از زبان طراحی فعلی کمپانی هونگچی پیروی می کند. از ویژگی های بارز این سبک طراحی می توان به جلوپنجره بزرگ و کروم کاری شده، امتداد پرچم سرخ هونگچی از روی کاپوت تا درون جلوپنجره، چراغ های عقب به‌هم پیوسته و… اشاره کرد. فاصله محوری این خودرو، در عین حال که طول نسل جدید ۲۵ میلی متر افزایش داشته، تغییری نکرده است.

هونگچی HS5

درون کابین

کابین هونگچی HS5 جدید حتا از نمای بیرونی آن نیز لوکس تر و جذاب تر است. نمایشگر یکپارچه کلاستر و مانیتور به صورت یکپارچه و بزرگ تر شده است. در نسل جدید خبری از نمایشگر لمسی برای سیستم تهویه نیست و این مورد جای خود را به کلیدهای فیزیکی داده است. تم رنگی سفید و سرمه ای، کاپ هولدر، شارژر بی سیم تلفن همراه، گیربکس شیفت بای وایر، کروز کنترل تطبیقی، رادار های جانبی و… بخشی از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو محسوب می شوند.

کابین هونگچی HS5 کابین هونگچی HS5

مشخصات فنی هونگچی  HS5

هونگچی HS5 به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود. همچنین مشتریان می توانند به صورت آپشنال سیستم تمام چرخ محرک را نیز برای HS5 جدید سفارش گذاری کنند.

قیمت هونگچی HS5

هونگچی HS5، بسته به سطح آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی قیمتی مابین ۲۷۰۰۰ تا ۳۶۸۰۰ دلار دارد و قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود.

هونگچی HS5 چه مشخصاتی دارد؟

HS5 به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۲۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود. همچنین مشتریان می توانند به صورت آپشنال سیستم تمام چرخ محرک را نیز برای HS5 جدید سفارش گذاری کنند.

هونگچی HS5 چه قیمتی دارد؟

HS5 بسته به سطح آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی قیمتی مابین ۲۷۰۰۰ تا ۳۶۸۰۰ دلار دارد و قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود.

۵ امتیاز از ۱ رای

نوشته معرفی هونگچی HS5 جدید اولین بار در اسب بخار. پدیدار شد.